Billede 1 af 19
13072501 (251K)

Vi var nede ved åen flere steder for at finde den perfekte plads. Problemet var, at der nu er meget grøde langs bredderne, og derfor er svært for drengene at fiske, uden at få krogen i grøden hele tiden. Da vi kom ned til pladsen ved rensningsanlægget var vi dog eninge om, at det var et fint sted, og der var også mulighed for at få lidt skygge under træerne. Vi startede med en kop kaffe, og Flemmings medbragte kage.

Copyright© 2013
Denne side ses bedst med
Microsoft internet explorer
opløsning 800x600 eller højere.